Një shef me inteligjencë të lartë emocionale mund ta bëjë punën tuaj shumë më të lehtë. Megjithatë, puna për dikë të cilit i mungon ajo lloj ndjeshmërie, mund ta bëjë edhe punonjësin me më së shumti durim të mendojë për t’u larguar.
Është një tipar vendimtar, si në vendin e punës ashtu edhe në jetë: Aftësia për të njohur dhe kuptuar emocionet, për të rregulluar sjelljet tuaja, për të lundruar në mjedise të ndryshme shoqërore dhe për të empatizuar me njerëzit përreth jush. Këto mund tu ndihmojë në forcimin e marrëdhënieve tuaja dhe madje të rrisë vetëvlerësimin tuaj.
Inteligjenca emocionale, e njohur edhe si koeficienti emocional (EQ), është veçanërisht i vlefshëm te shefat, të cilët vendosin tonin për shoqërinë dhe komunikimin në punë.
Mungesa e tij mund të dëmtojë ndjeshëm moralin tuaj dhe të pengojë rritjen tuaj, thotë Daniel Goleman, një psikolog i trajnuar në Harvard dhe autor i “Optimal: Si të mbështeteni përsosmërinë personale dhe organizative çdo ditë”.
Në mënyrë të veçantë, Goleman thotë se udhëheqësit e fortë dhe efektivë shmangen nga këto tre zakone shkatërruese:
Qortime publike
Thuaj se keni bërë një gabim gjatë një prezantimi të madh. Në vend që të caktoni një kohë për të diskutuar çështjen, shefi juaj ju qorton publikisht për atë që keni bërë gabim – duke u përpjekur të bëhen një shembull për ju.
Shenjat treguese të inteligjencës së ulët emocionale përfshijnë “të zemëruarit” dhe “të lejoni njerëzit ta kenë atë”, [ose] një shef që i bërtet publikisht punonjësit. “Kërkimet tregojnë se kjo e tjetërson punonjësin, i cili më pas e urren atë shef”, shprehet tutje ai.
Dyzet e tetë për qind (48%) e profesionistëve të burimeve njerëzore thanë se në kompaninë e tyre ka ndodhur “dhunë në vendin e punës” në vitin 2019, duke përfshirë ngacmimin verbal, bërtitjen dhe frikësimin – kjo sipas Shoqatës për Menaxhimin e Burimeve Njerëzore.
Perfeksionizmi
Shtytja e punonjësve për t’u përmirësuar është një pjesë e domosdoshme e punës së çdo shefi. Por kur kjo bëhet e vazhdueshme duke përjashtuar reagimet pozitive, kjo është një shenjë e keqe.
Liderët që shohin vetëm “çfarë nuk është në rregull me njerëzit, kurrë atë që është e drejtë”, ulin moralin e punonjësve të tyre, thotë Goleman. Ata ka të ngjarë të “qëllojnë këtë qëndrim kritik ndaj vetes së tyre”, shton ai.
Ish-CEO i IBM, Ginni Rometty, për shembull, fitoi pseudonimin “Pena e Kuqe” duke shënuar dhe korrigjuar vazhdimisht punën e punonjësve të saj, tha ajo në samitin e Forumit Botëror të Biznesit të vitit të kaluar në Nju Jork. Një kritik nga një koleg e ndihmoi të kuptonte se fiksimi i saj për të gjetur gabime ishte një problem.
“Një person tha: ‘E dini, njerëzit thjesht nuk duan të përpiqen shumë, sepse ju do ta ndryshoni dhe do ta rregulloni’. Nuk do të jetë kurrë mjaftueshëm e mirë”, tha ajo. “Kjo është mjaft paaftësuese për njerëzit… Unë po i pafuqizoja ata. Sigurisht, ky nuk ishte kurrë qëllimi im, por mësova ta ndaloja”.
Nëse dëshironi të bëni një ndryshim, mund të filloni duke ndihmuar shefin tuaj perfeksionist të kuptojë se ata po krijojnë një mjedis negativ – si për vendin e punës ashtu edhe për veten e tyre. Ata ose do të rraskapiten ose do të mbyllen në një cikël zvarritjesh të pafundme, sipas autores qw ka shkruar pwr shëndetin mendor, Morra Aarons-Mele.
Argumente të panevojshme
Debatet në vendin e punës janë të zakonshme. Njerëzve që i kthejnë ato biseda në argumente veçanërisht u mungon inteligjenca emocionale – veçanërisht shefat, të cilët shihen si udhëheqës të vendit të punës dhe duhet të dinë të sillen më mirë se të tjerët.
Udhëheqësit që janë “gjithmonë duke debatuar dhe kurrë nuk pajtohen” mund t’i bëjnë punonjësit e tyre të ndihen sikur mendimet e tyre nuk vlerësohen ose se janë të paaftë për të bërë punën e tyre, thotë Goleman.
“Marrëveshjet vazhdimisht dobësojnë grupin,” shton ai. Është “më mirë nëse një udhëheqës mund të ndihmojë në zgjidhjen e mosmarrëveshjeve [në vend]”.
Në vend që të zgjedhin zënkat, profesionistët me EQ të lartë gërmojnë ndjenjat dhe përvojat e të tjerëve, shkroi psikologu Cortney Warren në CNBC Make It muajin e kaluar. Ata janë gjithashtu të hapur për të ndryshuar këndvështrimin e tyre, shkruan Akademia Pune.
“Inteligjenca emocionale është e lidhur me aftësinë për të ndryshuar me kalimin e kohës derisa mësoni dhe rriteni”, shkroi Warren. “Njerëzit me inteligjencë të ulët emocionale janë shpesh më të ngurtë dhe do të luftojnë përpjekjet për t’u zhvendosur ose evoluar. Bindjet e forta janë të rëndësishme, por po ashtu është edhe të qenit i hapur ndaj mundësive të reja”, ka shtuar tutje.