Tesla po tërheq më shumë se 1.6 milionë makina në Kinë për të rregulluar problemet me funksionet dhe bravat e Autopilotit, njoftuan rregullatorët shtetërorë. Të dyja problemet mund të riparohen përmes një përditësimi të softuerit pa pagesë përmes ajrit, kështu që shoferët nuk duhet t’i çojnë automjetet e tyre askund, thanë rregullatorët.
Administrata Shtetërore e Kinës për Rregullimin e Tregut tha se tërheqja ndikon në automjetet Model S, Model X, Model 3 dhe Model Y të Tesla-s ku drejtuesit mund të “keqpërdorin” një veçori të ndihmës në drejtimin e automjetit, “duke rritur rrezikun e përplasjes së automjetit dhe duke paraqitur rreziqe sigurie”, sipas një lirim. Për më tepër, më shumë se 7,500 makina Model S dhe Model X u tërhoqën për shkak të shqetësimeve se gjatë një përplasjeje, dera anësore pa përplasje do të hapet.
Aksionet e prodhuesit të automjeteve elektrike u mbyllën me më pak se 1% të premten.
Tërheqja e Teslës në Kinë pason një të ngjashme në SHBA që Administrata Kombëtare e Sigurisë së Trafikut në Autostrada njoftoi në dhjetor. Rregullatorët e sigurisë tërhoqën rreth 2 milionë makina Tesla pasi përcaktuan se disa nga veçoritë Autopilot të kompanisë ishin konfuze dhe shumë të lehta për t’u keqpërdorur.
NHTSA zbuloi se, në disa rrethana kur një veçori e quajtur Autosteer është në përdorim, “mund të ketë një rrezik të shtuar të një përplasjeje” dhe se “përparësia dhe shtrirja e kontrolleve të veçorisë mund të mos jenë të mjaftueshme për të parandaluar keqpërdorimin e shoferit. ” sipas dosjeve. Autosteer është një komponent i paketës “Basic Autopilot” të Tesla-s që është menduar për përdorim në “autostrada me akses të kontrolluar” dhe mund të sigurojë “përkrahje drejtimi, frenimi dhe nxitimi” për drejtuesit në kushte të caktuara, thuhet në dosje.
Tesla nuk ishte dakord me gjetjet e agjencisë, sipas dokumenteve, por ajo ra dakord të hapte një përditësim të softuerit falas për të zgjidhur problemin./SCAN