Bashke

TikTok prezanton mjete të reja për të raportuar përmbajtjen e krijuar nga AI

Aplikacioni për ndarjen e videove TikTok do të fillojë të etiketojë automatikisht përmbajtjen e krijuar duke përdorur inteligjencën artificiale, kur të ngarkohet nga disa platforma të tjera si pjesë e përpjekjeve për të rritur transparencën dhe shkrim-leximin rreth inteligjencës artificiale.

Gjiganti i mediave sociale tashmë kërkon që përmbajtjet e krijuara duke përdorur efektet e AI të vetë TikTok të etiketohen, por tani po e zgjeron atë sistem për të përfshirë materiale të ngarkuara nga platforma të tjera ndërsa zgjeron mjetet e tij për të luftuar dezinformimin.

Faqja e internetit TikTok tha se ”programi i zgjeruar do ta shohë atë partner me Koalicionin për Prejardhjen dhe Autenticitetin e Përmbajtjes (C2PA) dhe do të zbatojë teknologjinë e tyre të Kredencialeve të Përmbajtjes, e cila i bashkangjit përmbajtjes një të ashtuquajtur “etiketë ushqimore dixhitale”, duke u thënë njerëzve se është krijuar nga inteligjenca artificiale.

Do të thotë që TikTok është platforma e parë e mediave sociale që fillon të përdorë mjetin.

Njoftimi vjen pas shqetësimeve nga ekspertë të industrisë dhe politikanë për ndikimin e mundshëm të mjeteve gjeneruese të AI të përdorura për të krijuar përmbajtje mashtruese që ndikojnë në numrin e madh të zgjedhjeve që do të mbahen në mbarë botën në vitin 2024.

TikTok tha se ky sistem i ri do të fillojë të dalë të enjten dhe pritet të shpërndahet për të gjithë përdoruesit globalisht në javët e ardhshme.

Në muajt në vijim, kompania e mediave sociale tha se do të fillojë t’i bashkëngjisë kredencialet e përmbajtjes edhe përmbajtjes së krijuar nga TikTok.

Ju gjithashtu mund të pëlqeni

Kjo faqe interneti përdor cookie për të përmirësuar përvojën tuaj. Ne do të supozojmë se jeni në rregull me këtë, por ju mund të tërhiqeni nëse dëshironi. Pranoj Lexo më shumë