Platforma popullore nuk ka plane të ndryshojë praktikat e saj aktuale, sipas Adam Moseri.
Instagram nuk planifikon të përqendrohet në përmbajtje video me formë të gjatë, sepse mund të “minojë identitetin thelbësor të platformës për lidhjen e njerëzve me miqtë”, thotë shefi i Instagramit, Adam Mossery.
Mosseri thotë se dy qëllimet kryesore të Instagram janë të ndihmojë përdoruesit të lidhen me miqtë dhe t’i ndihmojë ata të eksplorojnë interesat e tyre kryesisht përmes formës së videove të shkurtra.
Nga ana tjetër, videot e gjata (video që janë më të gjata se 10 minuta ose që veprojnë më shumë si një shfaqje televizive) nuk janë në simbiozë me Instagramin dhe dy bizneset e theksuara më sipër, dhe për këtë arsye Instagrami nuk do ta largojë atë format, thekson Moseri.