Bashke

Një orë në ditë para ekranit në moshën 2-vjeçare, 397 fjalë më pak të mësuara

Një studim i parë i këtij lloji ka zbuluar se për çdo minutë që një fëmijë kalon para ekraneve, ai do të flasë më pak fjalë.

Hulumtimi, i udhëhequr nga Mary Brushe e Universitetit të Adelaide, gjurmoi 220 familje australiane për një periudhë dy vjeçare për të matur marrëdhënien midis përdorimit të ekranit dhe aftësive gjuhësore.

Në studim, pjesë e doktoraturës së Dr Brushe me Universitetin e Adelaide, u përdorën pajisje të ngjashme me Fitbit për të matur sasinë e zhurmës elektronike dhe bisedën prindër-fëmijë rreth fëmijëve të moshës 12 deri në 36 muaj. Kjo përfshinte zhurmën e krijuar nga ekranet e shikuara nga prindi dhe/ose fëmija.

E vendosur në shtëpi nga fëmijët për periudha 16-orëshe në disa kohë të ndryshme (kur fëmijët ishin të moshës 12, 18, 24, 30 dhe 36 muajsh), pajisja përdori teknologjinë e njohjes së të folurit LENA për të zbuluar numrin e fjalëve të të rriturve, vokalizimin e fëmijëve dhe ndërveprimet prind-fëmijë që kanë ndodhur gjatë periudhës së regjistruar.

Në përgjithësi, studiuesit koduan më shumë se 7 mijë orë audio për të llogaritur sasinë e kohës që fëmijët ekspozoheshin para ekranit, në krahasim me zhurmat e tjera elektronike.

“Ne donim të kuptonim se sa shumë kohë ekspozoheshin ndaj ekranit fëmijët gjatë viteve të para dhe nëse kjo ndërhynte në sasinë e fjalëve që këta fëmijë dëgjonin dhe flisnin në shtëpinë e tyre,” tha Dr Brushe, duke shtuar se sasia e të folurit dhe ndërveprimit që përjetojnë fëmijët është kritike për zhvillimin e tyre të hershëm gjuhësor dhe ky studim thekson se koha para ekranit mund të jetë duke e penguar atë.

Gjetjet, të publikuara në JAMA Pediatrics treguan se sa më shumë ekspozoheshin fëmijët ndaj ekranit, aq më pak ndërveprim prind-fëmijë ata përjetuan gjatë viteve të hershme kritike.

“Gjetjet tona mbështesin nocionin se ekspozimi i fëmijëve të vegjël ndaj kohës para ekranit po ndërhyn në mundësitë për të folur dhe ndërvepruar në mjedisin e tyre shtëpiak”, tha Brushe.

Rezultatet ishin më të thella kur fëmijët arritën moshën tre vjeç. Vetëm një minutë kohë para ekranit u shoqërua me shtatë fjalë më pak të rritur dhe një ndërveprim më pak në tërësi.

Brushe tha se gjetjet sugjerojnë se fëmijët, familjet e të cilëve ndjekin udhëzimet aktuale të Organizatës Botërore të Shëndetësisë për kohën para ekranit, një orë në ditë për fëmijët e moshës 36 muajsh, mund të humbasin deri në 397 fjalë dhe 294 vokalizime çdo ditë.

“Ne e dimë, sidoqoftë, si nga të dhënat tona ashtu edhe nga vlerësimet ndërkombëtare, se fëmijët po i tejkalojnë këto udhëzime,” tha ajo.

Brushe thotë se ndërsa koha e ekranit ishte bërë pjesë e jetës së përditshme për shumicën e njerëzve, kishte mënyra për të reduktuar ndikimet e mundshme te fëmijët.

“Prindërit dhe anëtarët e familjes duhet të mendojnë se çfarë mund të humbasë fëmija i tyre kur zgjedhin të ndezin një ekran”.

Në vend të ekranit, prindërit mund të zgjedhin të shikojnë bashkë një libër si një mënyrë për të reduktuar barrën e kohës para ekranit ose bisedoni me fëmijët ndërkohë që televizori apo një pajisje tjetër është ndezur.

Kjo mund të përfshijë këndimin së bashku, përsëritjen e frazave ose pyetjeve nga ekrani dhe përdorimin e përmbajtjes së një shfaqjeje si fillim bisede pasi ekrani të jetë fikur.

Ju gjithashtu mund të pëlqeni

Kjo faqe interneti përdor cookie për të përmirësuar përvojën tuaj. Ne do të supozojmë se jeni në rregull me këtë, por ju mund të tërhiqeni nëse dëshironi. Pranoj Lexo më shumë