Sulmet kibernetike paraqesin rreziqe të mëdha për bizneset, duke kërcënuar financat, të dhënat dhe reputacionin. Epoka dixhitale ka sjellë mundësi të paprecedentë për bizneset, por ka shkaktuar gjithashtu një kërcënim të rëndësishëm: Sulmet kibernetike.
Vitet e fundit, këto sulme janë rritur në frekuencë dhe sofistikim, duke lënë pas tyre një gjurmë dëmtimi financiar dhe reputacioni. Gjatë pandemisë, spitalet ishin objektiva të rregullta të sulmeve të ransomware, duke rrezikuar mirëqenien e pacientëve.
Por edhe bizneset janë gjithnjë e më shumë në shënjestër dhe nuk janë vetëm ato të mëdhatë. Përqindja e firmave me më pak se 10 punonjës që përjetojnë një sulm kibernetik është rritur nga 23% në 36% në tre vitet e fundit, sipas raportit vjetor të kompanisë së sigurimeve Hiscox.
Mashtrimi i devijimit të pagesave duket të jetë forma më dominuese e krimit kibernetik. Gjatë këtij lloj sulmi, kriminelët kibernetikë përpiqen të devijojnë ose vjedhin pagesat që janë të destinuara për marrës të ligjshëm. Vjedhja e të dhënave është gjithashtu një dukuri e rregullt, të dhënat konfidenciale të bizneseve dhe pronësia intelektuale janë në radar.
Kostoja mesatare e një sulmi është 15,000 euro, por një në tetë biznese të sulmuara pësoi humbje deri në 238,000 euro ose më shumë sipas studimeve dhe analizave të fundit. Për më tepër, një në pesë të anketuar tha se sulmi kibernetik që ata përjetuan ishte i mjaftueshëm për të kërcënuar qëndrueshmërinë e biznesit të tyre duke ecur përpara. Humbjet financiare dhe të ardhurat e humbura nuk janë pasojat e vetme të një sulmi kibernetik.
Hulumtimet tregojnë se 53% e të anketuarve kanë përjetuar një ose më shumë sulme kibernetike në 12 muajt e fundit, gjë që tregon se gjasat janë vërtet në favor të krimit kibernetik.
Bizneset duhet të përgatiten për sulme kibernetike në bazë të asaj se kur ndodhin dhe karakteristika më e rëndësishme nuk është domosdoshmërish nëse keni pasur një shkelje, por si e trajtoni atë.
Për këtë qëllim, është e rëndësishme që të ekzistojnë politika të qarta dhe gjithëpërfshirëse të sigurisë, duke përfshirë një plan reagimi ndaj incidentit.
Përveç të paturit një ekip të përkushtuar ose një person përgjegjës për mbrojtjen kibernetike, plani duhet të përshkruajë hapat që duhen ndërmarrë në rast të një sulmi kibernetik për të siguruar një përgjigje të shpejtë dhe të koordinuar dhe për të minimizuar kohën e ndërprerjes./scantv